Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu2017-11-03 10:18:49Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami, natomiast ci, którzy zgadzają się na rozmowę, stają się coraz bardziej wymagający. |
|
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń2017-10-02 12:32:55Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy. |
|
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy2017-06-01 13:20:50Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. |
|
Umysł klienta jest wiele wart2017-05-11 14:53:42Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. |
|
Skuteczne szkolenia dla bezrobotnych2017-02-28 10:38:29Bezrobocie to poważny problem społeczny, który niestanie może być zarzucany niewłaściwym rządom każdej kolejnej władzy zarządzającej państwem. Można jednak spróbować walczyć z nim osobiście dzięki swoim ambicjom i samozaparciu, jak również chęci doszkalania się. |
|
Obowiązki pracodawcy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy2013-04-04 11:03:00Zasadniczym obowiązkiem pracodawcy jest zapewnienie bezpiecznych jak też higienicznych warunków pracy. W związku z powyższym, Kodeks pracy wprowadza szereg zasad, jakich w tym zakresie powinien przestrzegać pracodawca. |
|
Sprzedaż - Mity A Rzeczywistość2013-01-14 10:17:18Sprzedaż - Mity A Rzeczywistość |
|
Badania Marketingowe2012-12-17 11:56:07Opracowanie skutecznej strategii firmy nie obejdzie się bez badań rynku, o których wyniki należy się opierać. Ważne jest, aby zebrane informacje jak najlepiej odzwierciedlały rzeczywistość. Dzięki temu ryzyko działań przedsiębiorstwa jest mniejsze, a jej skutki są bardziej przewidywalne. |
|
Złudzenie specyfiki2011-10-11 11:18:39Odległość między dwoma punktami. |
|
Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.2011-10-04 13:00:03W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń badania rynku szkolenie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.